Питања и одговори

Прикупили смо питања која можете имати током поруџбине или након ње. Ако нисте пронашли одговор, пошаљите нам е-пошту.

Како измерити зид за наруџбу?
Да бисте правилно измерили зид, следите упутства која сте добили

. Препоручујемо да додате 6-10 цм на мере ширине и висине, јер зидови нису увек савршено равни.
Како ће се моја поруџбина смањити?
Добићете позадину у димензијама које сте навели приликом наручивања.

Тапета ће бити подељена на згодне траке, свака ширине до 50 цм.
Да ли тапете долазе у ролнама?
Не користимо технике масовне производње. Уместо тога, ми штампамо слику користећи технологију штампе великог формата у тренутку поруџбине, узимајући у обзир све спецификације наших купаца.

Као резултат тога, добићете своју тапету већ исечену у ролне, уредно упаковану за испоруку.
Да ли је ово неткана тапета?
Да, све наше тапете имају неткану подлогу прекривену танким слојем винила, који додаје густину и прелепу рељефну текстуру
Шта је винил премаз?
Винилни премаз је танак слој ПВЦ-а који се наноси на неткану подлогу.

Такође омогућава брисање тапета влажним сунђером ради чишћења.

Поред тога, винил премаз ствара рељефну површину на тапетама, која подсећа на ланену тканину.
Да ли се тапете могу прати?
Позадину можете врло нежно очистити благо влажним сунђером. Међутим, не препоручујемо рибање или употребу детерџената за чишћење тапета, јер то може оштетити завршну обраду и боје позадине.
Требају ми водоотпорне тапете. Који материјал да изаберем?
Не можемо понудити тапете које су отпорне на константан проток воде или високу влажност.

Међутим, можете се одлучити за додавање лака на тапету. Ово ће обезбедити додатну отпорност на воду, омогућавајући им да издрже прскање воде и прљавштине и олакшавајући их чишћење.
Да ли су материјали опасни по људско здравље?
Сви материјали које користимо потпуно су безбедни за здравље људи и кућних љубимаца.
Шта је лакирање?
Лакирање подразумева покривање готових тапета танким слојем прозирног лака. Овај процес повећава чврстоћу и отпорност на влагу тапета. Поред тога, лакиране тапете се могу прати влажним сунђером ради лакшег чишћења.
Како могу да пратим испоруку своје поруџбине?
Можете да пратите статус своје поруџбине користећи њен број за праћење на веб локацији Fedex. Број за праћење шаљемо на адресу е-поште коју сте навели током процеса поруџбине. Ако не видите наше поруке, проверите своју спам фасциклу или нам пошаљите е-пошту на [email protected]
Моја поруџбина још није испоручена, шта да радим?
Након поруџбине на нашој веб страници, обично у року од 2-3 дана, ваша поруџбина се обрађује и шаље за испоруку.

Тада ћете добити е-поруку која садржи број за праћење, који вам омогућава да пратите статус ваше поруџбине на Fedex веб-сајт. Узмите у обзир процењено време испоруке које обезбеђује превозник, које се обично креће од 2-5 радних дана.

Ако смо прекорачили време обраде и испоруке ваше поруџбине, не оклевајте да нас контактирате на [email protected].
Ја не живим у Црна Гора, могу ли још наручити?
Да, испоручујемо у све земље широм света. Можете затражити доставу у било коју земљу.
Ко ће испоручити моју наруџбу?
У Црна Гора, наше пакете доставља Fedex.
Колико кошта испорука за моју поруџбину?
Достава у Црна Гора је бесплатна за све поруџбине. Изузеци укључују тешко доступне регионе Црна Гора.

Достава у друге земље и тешко доступна подручја се наплаћује према тарифама превозника. Трошкове испоруке можете пронаћи у корпи за куповину током плаћања.
Постоје ли додатне накнаде за отпрему?
Не, наша компанија покрива царине. Ако добијете фактуру за царину приликом испоруке, молимо контактирајте нашу корисничку службу да решите проблем.
Како могу да платим поруџбину?
Нудимо следеће начине плаћања:

Кредитна картица: Можете безбедно да платите своју поруџбину уношењем података о картици на веб страници Стрипе система плаћања.

ПаиПал: Наруџбу можете лако платити користећи ПаиПал систем плаћања директно у корпи.
Да ли су плаћања на веб локацији безбедна?
Да, све онлајн трансакције се спроводе преко безбедне интернет везе и шифроване су током обраде. Не чувамо податке о вашој картици ради додатне безбедности. За више информација посетите нашу политику приватности .
Где да унесем промотивни код?
Промотивни код се уноси у корпу за куповину приликом плаћања.
Могу ли да користим више промотивних кодова у својој поруџбини?
Не, можете користити само један промотивни код при плаћању.
Да ли се попуст на промотивни код може комбиновати са попустима на сајту?
Да, ако на веб локацији тренутно постоје промоције или попусти, они се могу користити заједно са промотивним кодом.
Како залепити позадину?
Даћемо вам детаљна упутства за лепљење тапета заједно са вашом наруџбом. Овде можете прочитати детаљна упутства за тапетирање на нашој веб страници.
Колико ролни тапета ми треба?
Израђујемо тапете по вашим мерама. Када наручите, једноставно наведите величину зида који желите да облепите тапетама. Затим ћемо вам произвести и послати платно за тапете жељене величине, подељено на погодне траке, ширине до 50 цм.
Каква је паста потребна за тапетирање?
Можете наручити нашу пасту за тапете на нашој веб страници да уштедите време.

Ако желите сами да купите пасту, потребна вам је паста на бази нетканих тапета за винилне тапете.
Да ли позадину треба залепити с краја на крај или преклапати?
Зависи од висине тапета:
Тапете висине до 3,60 метара морају бити залепљене од краја до краја.
Тапете висине преко 3,60 метара се лепе са преклопом, након чега следи сечење фуге већ на зиду.
Политика поврата и размене
Нашу политику размене и враћања можете пронаћи на овој страници
Могу ли заменити своју наруџбу?
Можете заменити своју поруџбину ако добијете неисправан или оштећен артикал. У том случају, морате нам вратити наруџбу. Бесплатно ћемо вам произвести и послати нове позадине за замену неисправних.

Имајте на уму: Веома је важно пажљиво прегледати тапете по пријему и пре окачења, јер нећемо моћи да заменимо тапете које су већ постављене на зид. Такође, имајте на уму да имате 14 дана од датума пријема ваше поруџбине да започнете повраћај.
Добио сам неисправан артикал. Шта бих требао да урадим?
Ако сте примили неисправан артикал, можете искористити своје право да га замените или вратите у року од 14 дана након пријема позадине. Да бисте започели процес, контактирајте нас путем е-поште. Наш менаџер ће дати даља упутства о томе како поступити у овом случају.
Како извршити повраћај новца?
Можете затражити повраћај новца за поруџбину у року од 14 дана након пријема робе ако сте добили неисправан или оштећен производ. Да бисте то урадили, контактирајте нас путем е-поште. Наш менаџер ће вам објаснити како да поступите у овом случају.
Који производ се сматра неисправним?
Следеће ће се сматрати неисправним:
- позадине које имају различите боје на различитим плочицама;
- оштећене или поцепане тапете;
- примили сте непотпуну наруџбу;
- добили сте слику коју нисте наручили.
Можете ли да промените слику (уклоните елементе или промените боје)?
Нажалост, то није могуће. Међутим, многи популарни дизајни су већ доступни на веб страници у различитим бојама. Обратите пажњу на ово када бирате артикл на веб локацији.
Нисам добио потврду поруџбине. Шта бих требао да урадим?
Ако нисте добили потврду поруџбине, можда је то због техничког квара. Молимо пошаљите нам е-пошту да добијемо потврду ваше поруџбине од нашег менаџера.
Могу ли да променим или откажем своју поруџбину?
Можете да унесете измене или да откажете своју поруџбину пре него што буде послата на штампање. Ово се обично дешава неколико сати након постављања поруџбине на веб локацији.{br}{br} Контактирајте нашег емаил менаџера да бисте се распитали о могућности измене наруџбине. Обавестите нас чим пронађете грешку у поруџбини.
Како пратити статус моје поруџбине?
Шаљемо обавештења на е-маил адресу наведену приликом слања поруџбине у вези са свим променама у статусу ваше поруџбине.{br}{br} Ако не видите е-пошту, проверите фасциклу за нежељену пошту. Поред тога, слободно пошаљите е-пошту нашем менаџеру са свим питањима која имате.